wtorek, 29 lipca 2014

Super kosmetyki za niewielkie pieniądze!

Chyba każda kobieta lubi dorwać jakieś cudeńko za grosze. Ten post poświęcony będzie kilku fajnym kosmetykom, które pewnie każda (lub większość z was) zna. Macie jakieś swoje typy? Może coś z mojej listy się nam pokrywa? 


1. Na pierwszy ogień idzie niezawodny peeling Bielenda, który dorwałam w Biedronce za śmieszne pieniądze - 1,49zł. Co to za cena?! Wiem, że to była okazja, dlatego kupiłam wszystkie wersje zapachowe masełek i peelingów, ale to właśnie soczysty arbuz skradł moje serce. Mocno ściera, zapach jest obłędny i piękny owocowy zapach zostaje ze mną na dłużej.





2. Szampony Batiste - kosmetyk jest wydajny, do dostania między innymi w galerii Hebe za kilkanaście zł, bądź na allegro. Ja kupiłam dwa kolejne opakowania (z zapasem) w Biedronce w zawrotnej cenie 10zł z groszem. Niesamowita okazja, a produkt jest świetny - to zdecydowanie mój ulubieniec jeśli chodzi o suche szampony. ;)

źródło:tumblr


3. Jestem absolutną fanką cieni do powiek z H&M. Już bardzo dawno temu kupiłam opakowanie w tonacji brąz-beż za około 10zł i jestem absolutnie zakochana. Świetna aplikacja, cienie są miękkie, bardzo twałe, dobrze napigmentowane. Z paletki szarości nie jestem aż tak zadowolona, ale brązy... To jest to! Używam niemal codziennie - zdecydowany must have wszystkich, którzy lubią brąz na powiece.


Niestety nie dysponuję zdjęciem, ponieważ cienie wyglądają baaardzo nieestetycznie - kilka dni temu spadły na podłogę i niemiłosiernie się pokruszyły... :(


4. Kolejny kosmetyczny ulubieniec, który jest absolutnym hitem lata - BALMI - truskawkowy balsam do ust w kostce. Na stronie mintishop widnieje cena 19.90 za ten świetny gadżet, jednak ja dorwałam go w limitowanej serii z Shinyboxa za 35zł i podsumowując cenę całego pudełka i rzeczy, które się w nim znajdowały - BALMI znalazłam naprawdę za grosze. Zachwyca przede wszystkim owocowy zapach no i oczywiście aplikacja! Fikuśna, różowa kostka... Coś wspaniałego!




5. Płyn micelarny z Biedronki do skóry tłustej i mieszanej. Nie rozstaję się z nim od dawien dawna, a ostatnio dorwałam większe opakowanie (400ml) za około 8zł. Jest absolutnie genialny, nie podrażnia, a cena wprost powala. Cóż tu więcej pisać? :)




6. Mało kosmetyczny gadżet, ale pachnie tak samo obłędnie jak moje ulubione kosmetyki. Nowa dostawa wosków z yankee candle - albsolutnie mój faworyt to SOFT BLANKET, dorwałam w promocji na strionie światzapachów.pl pojedyncze sztuki różmnych wosków za 5zł z groszem, a dodam że są bardzo wydajne i pachną absolutnie przepięknie.


źródło:pinterest


A jacy są wasi kosmetyczni ulubieńcy za grosze? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz