środa, 21 maja 2014

O trudnych początkach, inspiracjach i mojej motywacji.

Nie jestem ekspertem w przedstawianiu własnej osoby ani w witaniu się z czytelnikami, których zapewne jeszcze nie mam. :) 
Blog to moje indywidualne miejsce w sieci, którego chyba od dawna potrzebowałam. Mam zazwyczaj tyle do powiedzenia, szkoda żeby wszystko co kumuluje się we mnie pozostało gdzieś w przestrzeni!

Z tego miejsca chciałabym podziękować dziewczynom (które pewnie nie wiedzą nawet o moim istnieniu), dzięki którym zaistniałam w sieci.


1. Paula z onelittlesmile.
2. Agnieszka z bloga lifemanagerka.pl
3. Alina z DYL
4. Ewa z BezOwijaniaWBawelne którą znam osobiscie i serdecznie pozdrawiam :)


Dziewczyny, moglabym "was czytac" godzinami. 

inspiracją dla mnie była także otwartość, entuzjazm oraz energia youtubowych vlogerek, ale co do YouTube chyba nie jestem aż tak odważna żeby mówić, mówić, mówić... - zdecydowanie wolę pisać, pisać, pisać...

Troszkę o mnie? Jestem studentką III roku filologii polskiej, obecnie próbuję wystukać palcami na klawiaturze mój licencjat ale wiadomo - jest milion ciekawszych rzeczy! 
W moich wypocinach chcialabym się skupić na szeroko rozumianym pojęciu LAJFSTAJLU, popiszę odrobinę o mojej przygodzie z zdrowym trybem życia, o zmianach które uaktywniam na codzień... 




Źródło:Tumblr. 

Ściskam, Kasia


3 komentarze:

  1. Ojej ale mi się miło zrobiło :) Cieszą mnie takie ciepłe słowa :)

    Pozdrawiam
    Zyczę wytrwałości i cierpliwości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby Ci się tu przyjemnie pisało i żeby czytelników szybko przybywało :).
    A o Twoim istnieniu oczywiście wiem ;) mam pamięć do czytelników, którym chciało się napisać do mnie maila i którzy czasami komentują :)

    OdpowiedzUsuń