czwartek, 24 lipca 2014

Mieszkaniowe inspiracje.

Witajcie Kochani!

Kiedy kupiliśmy mieszkanie w grudniu wydawało się nam, że do remontu jeszcze kupa czasu i na pewno zdążymy jeszcze wszystko zaplanować. Obudziłam się dzisiaj i uświadomiłam sobie, że pozostały nam krótkie dwa miesiące! Zatem od rana porcja inspiracji... Rozpływam się... :)


Stawiam na sporą ilość kolorowych poduszek i przynajmniej raz w tygodniu kupię świeże kwiaty.


Jako perfekcyjna pani domu marzy mi się taki praktyczny (restauracyjny)"trzymacz noży" ;) się naoglądałam Kuchennych Rewolucji... 


Jasna kuchnia i urocze półki... 



Ramki, duuużo ramek!


Miękkie, puszyste, kolorowe tkaniny. Duża ilość kocy, poduszek i narzut. Im przytulniej tym lepiej. 





I świeczki... coś co kocham. Co wprawia mnie w niesamowity nastrój. Relaks po ciężkim dniu przy świecach obowiązkowy. 




Przytulny balkon z wygodnymi siedziskami/krzesłami/pufami... Z dużą ilością kwiatów i jadalnych ziół. Może kiedyś pomyślę o zabawieniu się w ogrodniczkę - marzą mi się własne papryczki chilli :) 

*** 

źródło wszystkich zdjęć: niezastąpiony Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz