czwartek, 22 maja 2014

InstaMIX!

Bardzo lubię podglądać na innych blogach notki pod wdzięcznym tytułem instaMIX. Instagram w ostatnim czasie stał się bardzo popularny - powiem szczerze, że o wiele bardziej chwyta mnie za serce ta aplikacja niż jakiekolwiek inne, z których teraz korzystam. W odstawkę idzie nawet FEJS! O zgrozo :)
Może to dlatego, że uwielbiam robić zdjęcia i swojego czasu przeżylam cudowną przygodę z fotografią, do której wciąż i wciąż planuję powrócić... Ale dziś nie o tym.

Poniżej chciałam wam ciut bliżej przedstawić swoją osobę i wydaje mi się, że taki pomysł na notkę spełni się (mam nadzieję) w 100%. 

Trochę mnie na dzień dobry... Pojawiło się spooooro smakołyków, moj nowy nabytek, w którym jestem absolutnie zakochana - buty NB <3, trochę mojej mordki. 


Czas naaaa... instaMIX!

PS. Jesli macie ochote podglądać mnie na insta - zapraszam :)

http://instagram.com/usiadzwygodniee

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz