czwartek, 22 maja 2014

#100happydays według usiadzwygodnie (:

W stu procentach popieram nową akcję w blogosferze - #100happydays, która polega na tym aby przez 100 dni (a im dłużej tym lepiej) odnajdywać radość w dniu codziennym.
 Jak często wracamy ze szkoły. uczelni, pracy ze skwaszoną miną i nie dostrzegamy w jak uroczy sposób śpi nasz kot na krześle,
 jak piękną pogodę mamy za oknem, jak cudownie że zbliża się sezon na truskawki... 

Myślę, że nowa akcja to pomysł trafiony w dziesiątkę, 
zwłaszcza dla mnie - realistko/pesymistki. 
Każdego dnia staram się budzić w świetnym humorze,
 mam nadzieję że nowo powstały blog stanie się moją motywacją do inwestowania w siebie i swoje doskonałe poczucie humoru.


***

W ramach projektu ja jako jeden z uczestników:


  • Wrzucam zdjęcia na insta otagowane oczywiście #100happydays
  • Staram się także aby moje notki były pozytywne! :) 
  • Ostatnio wstaję dość wcześnie, wychodzę na balkon kiedy jeszcze słońce nie przygrzewa jak na Saharze i pokonuję mój lęk przed.. pająkami! Haha!
  • Z każdym posiłkiem czekam aż mój D. wróci z pracy i celebrujemy wspólne chwile w ciągu dnia
  • próbuję codziennie nowych rzeczy - dziś? Nowy smak lodów kinder bueno z PRZEcudownej Wytwórni Lodów Tradycyjnych (Poznań ul. Kościelna)




  • Pozwalam sobie na chwile słabości (paczka chipsow i litr lodów do smutnego filmu) - czym byłby każdy z nas bez "swoich grzeszków"?
  • Otaczam się zapachami, które uwielbiam - seria Ziaja Kozie Mleko to mój ostatni ulubieniec
  • Staram się rozmawiać tylko z tymi ludźmi, którzy NAPRAWDĘ słuchają. Słuchać, a slyszeć to znacząca różnica, zwłaszcza w kontaktach międzyludzkich. W ostatnim czasie oddaliłam się od wszystkich tych, którzy w pewnym sensie... ciągneli mnie za sobą na dno?
  • A co najwazniejsze szukam silnych motywacji i jedną z nich jest moim zdaniem projekt #100happydays!

Zachęcam, naprawdę... 








2 komentarze:

  1. O, jak fajnie widzieć kolejne osoby przyłączające się do akcji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że akcja #100happydays przyczyni się w pewnym stopniu do większej ilości uśmiechów na ulicy... :)

      Usuń