środa, 30 lipca 2014

ShinyBox - zestaw Poziomka

Zamówiłam ostatnio swoje pierwsze pudełko z serii ShinyBox. Jakoś bardziej jego zawartość przekonywała mnie ostatnio niż zawartość BeGlossy (dawnego Glossybox). Dodam, że była to wersja limitowana (później odkryłam że dostałam pudełko z grudnia 2013r) - zestaw Poziomka za jedyne 35zł + koszty wysyłki. 

Tak oto prezentuje się pudełko w całości: 

A oto co znajduje się w środku:

BALMI - balsam do ust w kostce 




Balmi jest wyjątkowym balsamem do ust, posiada filtr SPF 15 oraz chroni przed promieniowaniem UVA i UVB. Doskonałe właściwości nawilżające jakie posiada zapewniają olejek JOJOBA i masło SHEA. Balsam jest bardzo wydajny.

Moja opinia: na plus zdecydowanie opakowanie - mega wygodna aplikacja i cudowny owocowy zapach - to hit miesiąca. Idealnie sprawdzi się na plaży, kiedy ręce całe w piasku, a chcesz dbać o swoje usta - zwłaszcza w upał :)



MARION - bibułki matujące z pudrem 




Bibułki matujące z pudrem w kolorze jasnego brązu, wchłaniają nadmiar sebum i potu z twarzy. Błyskawicznie odświeżają twarz, pozostawiając na niej cienką warstwę pudru, który matowi skórę na długi czas oraz opóźnia ponowne jej błyszczenie. Bibułki nie niszczą makijażu, przywracają świeżość i błyskawicznie matują. Idealnie nadają się do poprawek makijażu w ciągu dnia.

Moja opinia: Na początku obawiałam się koloru pudru, jaki znajdę w zestawie, bo na codzień używam jedynie transparentnego odcienia i unikam wszelkich pudrów z kolorem, w obawie przed pomarańczową cerą. Puder ma jednak delikatny kolor, jednak nie odczułam aby matowił cerę na naprawdę długo... 



Schwarzkopf Professional Moisture Kick Beauty Balm




Moisture Kick Beauty Balm to upiększający balsam do włosów z nową technologią Cell Perfector i pochodną Kwasu Hialuronowego dla intensywnego nawilżenia i ochrony włosów podczas suszenia. Balsam odbudowuje na poziomie komórkowym włosy od normalnych po suche lub kręcone, zapewniając im nadzwyczajny połysk. Aplikacja jest bardzo łatwa i wygodna, wystarczy wmasować balsam w osuszone ręcznikiem włosy, stylizując jak zwykle, bez spłukiwania.

Moja opinia: Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale opis zdecydowanie zachęca... :)



ANATOMICALS - balsam do ust 



Balsam do ust Anatomicals to podstawowy krok w kierunku mocno nawilżonych, gładkich ust. Dzięki zawartości takich składników jak wosk pszczeli, olejek z migdałów czy olej kokosowy utrzymuje Twoje usta w doskonałej kondycji każdego dnia. Świetnie sprawdza się zarówno przy niskich, jak i wysokich temperaturach zapewniając ochronę w każdej sytuacji.

Moja opinia: Bardzo gęsty, jak dla mnie ciut za bardzo. Ale dzieki temu niesamowicie wydajny. Podejrzewam, że będę używać kiedy temperatura trochę spadnie, bo na upał ten balsam mi nie pasuje - wolę BALMI. 




Orginal Source - żel pod prysznic GOLDEN PINEAPPLE SHOWER




Kosmetyki Original Source prowadzą krucjatę przeciwko temu, co jednostajne, szare i zwyczajne. Z owocowymi żelami tej marki nierutynowe doznania pod prysznicem są gwarantowane. Żel Golden Pineapple to słodka gorączka złota! Orzeźwiająco soczysty żel pod prysznic pełen cytrusowej świeżości to niezły ananas!

Moja opinia: Cóż tu dużo pisać... Balsamy z OS zdecydowanie uwielbiam ze względu na nietuzinkowe zapachy i przyjemność, jaką dają podczas kąpieli. Zapach idealny na lato! Słodki i odświeżający.




GOLDWELL Spray do włosów BIG FINISH 




Big Finish to mikroskopijny spray dla mocnego utrwalenia włosów i zwiększenia objętości na cały dzień. Spray chroni przed dużą wilgotnością powietrza, nadaje dodatkową obfitość włosów oraz chroni kolor. Nawet przy dużej wilgotności powietrza fryzura pozostaje nienaruszona. Big Finish Spray sprawia, że włosy stają się gęstsze a jednocześnie pozostają gładkie i miękkie w dotyku. Rezultat to zwiększona gęstość i elastyczność włosów oraz niespotykana dotąd objętość. Dzięki technologii FlexShine z włosów zostaje wydobyty naturalny blask i jedwabisty połysk. Idealny na każde warunki pogodowe. Zawiera formułę ochrony koloru włosów farbowanych.

Moja opinia: Na codzień unikam lakierów, pianek i innych ulepszaczy fryzur - stawiam na naturalność, ale mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję przetestować ten produkt (zbliżające się rodzinne uroczystości)




SYLVECO kosmetyczny zestaw,
w którego skład wchodzi GENIALNA peelingo-pomadka
i próbki kremów

Zwróćcie uwagę na skład peelingu!





Sylveco Odżywcza pomadka z peelingiem Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. 

Moja opinia: Próbki sa jeszcze nie tknięte, ale peeling to absolutny must have każdej z nas! Ma obłędny smak (:)) i zapach, cudownie złuszcza martwy naskórek i dodatkowo nawilża. To zdecydowanie najlepszy produkt z całego pudełka. 



SYNCHROLINE zestaw kremów do twarzy i ciała 



Dermokosmetyki Synchroline są to produkty tworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W tworzeniu i udoskonalaniu dermokosmetyków Synchroline wykorzystano naukową koncepcję łączenia składników aktywnych tak, aby ich zsynchronizowane działanie gwarantowało najwyższą skuteczność. 

Moja opinia: Pozostawione na "specjalną okazję" ;)



Pudełko POZIOMKA - edycja limitowana w okazyjnej cenie. Zdecydowanie trafny wybór, który przekonał mnie do ShinyBoxa - następne pudełko zamówię na pewno! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz